مرضیه فتوحی

مرضیه فتوحی

لحظه هایی ناب در زندگی می ماند. آنقدر میماند تا اسطوره ای میشود جلوی گذر زمان
مرضیه فتوحی

مرضیه فتوحی

لحظه هایی ناب در زندگی می ماند. آنقدر میماند تا اسطوره ای میشود جلوی گذر زمان

مثل خودم

 

دلم کسی را می‌خواهد مثل خودم دیوانه 
کسی که در کوچه‌ها
به دنبال مرغ و خروس‌ها بیفتد 
و بادبادک بسازد
بسپارد به دست آسمان 
دلم کسی را می‌خواهد شبیه به هیچکس 
آنقدر صاف و ساده 
کـه بوسه‌ای گونه‌هایش را گل بیاندازد 
از آن‌هایی که می‌شود 
با آن‌ها لذتی بی‌نهایت را تجربه کرد 
شبیه به خودم 
دیوانه

نظرات 6 + ارسال نظر
بی بهانه بی دلیل چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 22:23

من هستم و تو اینچنین ...

احسان اهل دل دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 01:33

کامنتمو حذف کردی؟

احسان اهل دل دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 01:28

تبسم یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 10:43

اگ پیدا کردی، به ما هم بده

Gladiato سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 23:14

چقدر پس جذابی

Saman دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 12:36

من من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد